czwartek, 8 stycznia 2015

Dlaczego moja doba nie może mieć 26 godzin~? - czyli jeszcze cieplutka garść moich inspiracji ~

Witam milusio~!
Czy to tylko tak u mnie jest, że im więcej czasu mam, tym mam go mniej? 
Wiem, wiem, brzmi może trochę paradoksalnie, ale tak wygląda moja rzeczywistość. Przez całą świąteczną przerwę wstawiłam ledwo jeden post, kiedy mam teoretycznie więcej czasu i okazji do częstszego odwiedzania własnego bloga. No cóż, jak widać, czas jest pojęciem względnym.

Cały dzisiejszy dzień myślałam, co mogę wstawić w najnowszej notce. Na początku planowałam opisać jak minęły mi święta i Sylwester, ale doszłam do wniosku, że raczej nie były one aż takie unikalne i niezwykłe, by były godne jakiejś większej uwagi. Wiadomo - było super i świetnie się bawiłam, ale raczej robiłam to  w typowy sposób c: 
Postanowiłam, że pierwsza notka w nowym roku będzie zwierała kilka zdjęć, które mnie po prostu w jakiś sposób urzekły, i które bez wahania trafiły do mojego folderu "Inspiracje". c:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz