piątek, 14 listopada 2014

Moja Bardzo Osobista Chciejlista - czyli o rzeczach bardzo przeze mnie pożądanych~

Witam bardzo serdecznie~!
Heh, dzięki marketom i telewizji coraz bardziej czuję nadchodzące święta. Już powolutku wchodzę w ten klimacik - dzisiaj postanowiłam nawet zacząć sprzątać na święta, co jest dla mnie równie nieprawdopodobne, co atak zielonych latających mangust strzelających pomarańczami z fletów poprzecznych w dzień bez papierosa. Czyli mówiąc prościej - niezwykle rzadkie, unikatowe i niespotykane.
Sprzątając w biurku, natknęłam się na moją starą listę rzeczy, które chciałam kupić. Pamiętam, że zrobiłam ją, by jakoś lepiej odkładać swoje pieniądze i powolutku odhaczać kolejne punkty. Może by mi się to udało, gdybym miała ją w widocznym miejscu, a nie na dnie szuflady, gdzie przeleżała kilka lat.
Napędzana nową motywacją, postanowiłam wznowić swoją chciejlistę.

Moja Bardzo Osobista Chciejlista~

Czyli rzeczy przeze mnie pożądane


1. Lustrzanka

Czyli coś, na co zbieram, zbieram i zbieram... i jakoś to nie wychodzi. A marzy mi się już od pięćdziesięciu, przeszło, lat.
Bardzo lubię robić zdjęcia, więc kiedy dostałam nowy telefon z aparatem 8 megapikseli moja karta pamięci zapełniła się nadzwyczaj szybko. Nie dziwię się w sumie, że się zepsuł, skoro był używany średnio 7865784 razy dziennie. Naprawa jest dosyć droga, więc dlaczego by nie dołożyć kilkaset złotych i nie kupić od razu czegoś porządniejszego~?

camera


2. Kigurumi

 Słodkie, urocze. Chcę to, mieć muszę.
Zawsze w nocy zrzucam z siebie kołdrę, przez co budzę się przeziębiona, lub w najlepszym przypadku przemarznięta. Taki kombinezonek, byłby więc idealnym rozwiązaniem dla mnie. W dodatku dostałabym +50 do uroku c: Stosunkowo nie jest drogi, więc może uda mi się kupić jakiś do końca tego roku. Bardzo chciałabym mieć ich kilka, a najlepiej całą szafę~! :3

Neko Paradise Onesie Cat Kigurumi - 4kigurumi.com


3. Soczewki czarne powiększające oczy

 Mam bardzo dużą wadę wzroku, przez co noszę okularami ze szkłami -4,75 i -5,5.
Minusy, niestety optycznie pomniejszają oko >.< Wyglądam... No cóż, jak wielka głowa z maluśkimi oczkami. Jeśli miałabym takie soczewki, okulary zmniejszając mi źrenice, nie powodowały aż tak komicznego efektu - moje oczy byłyby po prostu normalnej wielkości.
A jakbym miała soczewki kolorowe korygujące wadę... To byłby ideał~!
Niestety nie znam się na soczewkach, więc jak na razie muszę się wstrzymać do mojej kolejnej wizyty u okulisty, która będzie dopiero za pół roku. Mimo wszystko, słyszałam, że takie soczewki są dosyć drogiem,  więc wypadałoby już zacząć oszczędzać.

 My new Béuberry natural hazel lenses! DIA: 16mm! Water content: 55%! Base curve: 8.6!


4. Niebieska peruka

Niebieskie włosy chcę mieć od początku pierwszej gimnazjum. Teraz jestem w pierwszej liceum i to marzenie ciągle nie osłabło. Trochę się po prostu zmodyfikowało, bo tak szczerze, to trochę szkoda mi moich włosięt, które wszyscy tak chwalą. Teraz chciałabym perukę w tym kolorze. Warto by kupić jakąś porządniejszą, cobym nie świeciła się jak... coś się bardzo błyszczy. A taka niestety dosyć kosztuje .-.

Small bjd wig high temperature wire roll blue gradient white-inDolls Accessories from Toys


5. Bluza z uszkami

Nie ma chyba nic bardziej słodkiego, niż taka bluza. No, może poza kigurumi.  Co ciekawe, ta sama rzecz była na tej starej chciejliście, a ja dalej takowej bluzy ni posiadam. Chyba czas to zmienić i rozpocząć moje zbieranie pieniążków od tego właśnie punktu.

((((*o_o)_

6. Rajstopy z kocurkami

Poluję na takie odkąd pamiętam. Są przeurocze i pasują do większości moich rzeczy. Miałam już jedno podejście do ich zakupu, ale pech chciał, że z całego allegro trafiłam na typa, który był zwykłym oszustem i finalnie rajstopek nie dostałam. Długo się po tym zbierałam, zresztą ciągle mam jakiś wewnętrzny hamulec, który powstrzymuje mnie przed zakupem. Szkoda, bo są świetne~! >.<

7. Nowy pokój


Bardzo chciałabym zmienić coś w swoim wnętrzu. A tak właściwie - wszystko. Rudą kanapę zamienić na białe, kute łóżko; zielono-żłóte ściany na róż i biel, a brązowe meble na białe. Niestety wszystko kosztuje, a rodzice poniekąd uważają taki generalny remont za zbędny, bo twierdzą, że za 2 i pół roku i tak wyjadę na studia. Może mają rację, więc jak na razie nie suszę im tym głowy. Ale taki punkt na mojej chciejliście jest, więc może spełnie go za kilka lat. Nie mniej jednak, warto już zbierać pieniążki c:
(Listę wnętrz, które przypadły mi do gustu znajdziecie TUTAJ)

cj2WO8I5UGw.jpg (500×398) 





Prawdopodobnie, z czasem moja chciejlista się nieco wydłuży, więc to nie ostatnia taka notka~ :3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz