piątek, 23 stycznia 2015

Prawdopodobnie kolejny bezsensowny post - czyli informacyjny miszmasz~

Witam~!
Jeny, jak dawno mnie tutaj nie było... Aż mi trochę głupio, pisać tu coś po tak długim czasie. Chciałabym przeprosić, czy coś. Tak jak już wspominałam, trochę mi wstyd ;-;

Wiem, że to zbędne, ale mam potrzebę usprawiedliwienia się. Nie dałam rady wstawić notki w tym tygodniu, z dwóch powodów. Po pierwsze - nie mogłam jakoś zdecydować się, o czym pisać. Zaczęłam pisać kolejnego posta z cosplay'owej serii, ale jakoś straciłam chęć. Później jakoś takoś wyszło, że zabrałam się za koleje odsłony mojej play- i chciej- listy. Na tym obszarze również poległam w połowie,więc finalnie żadna z list się nie pojawiła. Miałam napisać posta także o ulubionych słodyczach, ale wyszło jak wyszło. Chciałam też napisać posta o moim ideale chłopaka, po czym stwierdziłam, że jakoś w sumie to mi się nie chce XD Przez pewien czas miałam rozkimnę, czy nie wrzucić czegoś o rzeczach, które mnie denerwują, ale ostatecznie postanowiłam, że taka notka pojawi się kiedy indziej.
I tak wyszło, że teraz piszę notkę o niczym. Ach, jak ja to kocham - tyle pomysłów, a chęci leżą i zdychają na podłodze.
Po drugie - ponieważ ferie zbliżają się do mojego województwa ogromnymi krokami, a co za tym idzie nawał sprawdzianów i kartkówek jest olbrzymi.
Nie no, żartuję - i tak się nie uczę XD
Jak więc marnuję swój czas, zamiast pisać kolejne notki?
Różnie to bywa.

  • Czasem zacznę coś sobie szyć - w poniedziałek zaczęłam szyć rękaw do Jinx, a w czwartek zabrałam się za spódniczkę; 
  • Czasem czytam książki. Dodatkowo dołączyłam do akcji "Przeczytam 52 książki w 2015", co jeszcze bardziej motywuje mnie do czytania. Aktualnie pochłaniam "Kłamstwa Locke'a Lamory" i jak na razie jestem zachwycona! Pierwszy raz spotykam się z książką tego typu. Jak skończę, spodziewajcie się recenzji;
  • Czasem spotkam się z kimś tu i tam, albo ktoś się do mnie przytoczy - częściej to jednak to ja jestem odwiedzana, nie odwrotnie, ponieważ jestem typem, który mógłby siedzieć w domu 25 godzin na dobę, 8 dni w tygodniu c:  
  • A często, a raczej najczęściej marnuję swój czas na Twisted Treeline i Crystal Scar. No cóż, niektórzy tak mają c:

Nie wiem jakim cudem, ale przy takim trybie życia (gdzie cały czas poświęcony nauce, to tylko 30 minut dziennie na zadania) udało mi się ukończyć semestr ze średnią 5,19. Mam nadzieję, że uda mi się tak wyjść na koniec roku, bo wtedy rodzice wyremontują mi pokój~! C:

***
Postanowiłam znowu zmienić coś na blogu. Jakoś takoś, ciągle mam wrażenie, że jest prawie pusty i że czegoś mi tutaj brakuje. Postanowiłam, że dodam okienko z "osobliwym faktem o mnie", gdzie co tydzień w weekend będę wstawiać jakieś zdanie czy dwa o mnie. Tak, żebyście mnie lepiej poznali, czy coś. 
Jeny, współczuję wam XD

Stwierdziłam także, że skoro ktoś już tutaj się pojawi, to dlaczego nie miałby wynieść stąd czegoś pożytecznego? W moich postach na próżno szukać sensu czy mądrości, dlatego w okienku "Idź się pochwal mamie" również co tydzień znajdziecie nową porcję wiedzy. Bezużytecznej pewnie co prawda, ale lepsza taka niż żadna. 
Pojawiła się także w końcu favicona i nowy kursor, który mnie po prostu urzekł~ c:
***

Znalazłam dzisiaj w odmętach internetów bardzo ciekawe ogłoszenie, mianowicie:

Nie ukrywam, że bardzo poważnie zastanawiam się nad wolontariatem. Spełniam wszystkie wymogi, do Katowic nie mam daleko, a w dodatku mama bez problemu zgodziła się, żebym opuściła szkołę na czas trwania imprezy. Z jednej strony to może być bardzo ciekawe doświadczenie, z drugiej zaś - nie chciałabym iść sama. Mimo wszelkich chęci, ciągle jestem troszkę aspołeczna. 
Ktoś się wybiera?
***

Ostatnimi czasy nie mogę odpędzić się od dwóch zespołów - słucham ich niemal nałogowo. Nie mam pojęcia, jak nazywa się ten styl muzyki, ale strasznie mi się podoba. Mówię tutaj o Arctic Monkeys i The Neighbourhood. Cudowne głosy wokalistów i świetnie zagrana muzyka - to wszystko składa się na wspaniałą całość, jaką są klipy tych zespołów. Mają po prostu ten swój "urok", dzięki któremu kiedy zamknie się oczy, natychmiast pojawia się nam chłopak w skórzanej kurtce siedzący na motorze z cygarem w ustach.
No, albo może tylko ja go widzę XD
Tak czy siak - poniżej uzupełnienie mojej plejlisty, czyli kilka moich ulubionych piosenek.




Coraz częściej słyszę od znajomych, że czytają mojego bloga. To cudowne uczucie, wiedząc, że ktoś naprawdę czyta moje wypocinki. Dziękuję wam za to~!
Szczególnie chciałabym podziękować Przyszłemu Dyktatorowi tego krajuświata,  wszechświata, a zarazem mojemu rycerzowi (XDD). Dziękuję, że masz moją stronkę w ulubionych i najczęściej odwiedzanych zakładkach~!
Dziękuję także wszystkim za czas, jaki zdecydowaliście zmarnować na moim blogu - mam nadzieję, że nie żałujecie c:


Wow, przez chwilę poczułam się jak autorzy książek, którzy piszą na końcu podziękowania. Fajne przeżycie c:

Korzystając z chwili uwagi - czy mogłabym poprosić o komentarze? Licznik wyświetleń to oszukańcze stworzenie, nie ufam mu. Chciałabym mieć jakiś namacalny dowód, że ktoś tutaj naprawdę zagląda c: To nie takie trudne - wystarczy kliknąć napis nad tytułem notki "Brak komentarzy", ewentualnie "1 komentarz"   c: 

1 komentarz:

  1. Super fajne 2/10. Czekam na kozplejowy post! Idę z tobą na wolontariat

    OdpowiedzUsuń