piątek, 5 grudnia 2014

Efekty pocieszania Zuźki i Wackowy majstersztyk w jednej notce~

Witam jakże serdelecznie~!
Kolejny tydzień zleciał jeszcze szybciej niż poprzedni. Niewiarygodne, jak mało czasu zostało do świąt. No, i do klasyfikacji z resztą też. Wspominałam coś o nawale testów i zadań?

Ostatnio na strychu znalazłam pudełko ze starymi ubraniami mojej mamy. Jej, tam było tyle wspaniałości~! ^ω^ Niektóre z nich były w moim rozmiarze, więc wzięłam je ze sobą. W momencie, gdy je zobaczyłam, już miałam wizję i pomysł na kilka fajnych zdjęć. A ponieważ Wacek (właściwie, to on nazywa się Paweł x3) od niedawna zajmuje się fotografią, postanowiłam go wykorzystać.* Tak jak się spodziewałam, nie protestował i chętnie przystał na moją propozycję.
Nie powiem, czekanie na czwartek było bardzo ekscytujące, bo to na wtedy wyznaczyliśmy termin naszego spotkania.
Kiedy nadszedł wyczekiwany dzień, nieszczęśliwy tok zdarzeń sprawił, że Zuźka (przyjaciółka moja i wackowa) była załamana. Oboje musieliśmy odroczyć nasze plany w czasie, by jakoś ją pocieszyć. Wacek próbował podejść ją psychologicznie, ale to ja dłużej ją znam i wiem, że ona jest na tyle nieprzewidywalna, że na nią takie sztuczki - jak logiczne argumenty czy racjonalny tok myślenia - nie działają. Pomyślałam chwilę i zapytałam samą siebie - dlaczego by nie połączyć obu  czynności ze sobą?
Siłą przebrałam Zuźkę w jedną z znalezionych sukienek i sama wskoczyłam w starodawne ciuszki.
To był strzał w dziesiątkę~!
Wszyscy trzej świetnie się bawiliśmy przy robieniu tej "sesji". Mimo, że na zewnątrz było DOSYĆ zimnawo nie przejmowaliśmy się tym ani trochę. No, może z Zuźką nieco narzekałyśmy, ale Wacek fajnie wczuł się w rolę i zachowywał się jak profesjonalista, przez co cała ta akcja nabrała na fajności  ヽ(*≧ω≦)ノ.
Panie i panowie,
Trzmiele i kozy,
Oto mam zaszczyt zaprezentować państwu efekty naszej wspólnej pracy~









Ta-da~! c:
Ta "sesja" to była naprawdę świetna zabawa x3


*Przy okazji i zupełnie mimochodem zapraszam na wackowego bloga, na którym od czasu do czasu umieszczane są niektóre z jego zdjęć c:   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz